leuk weekend voor de boegn+ sneeuw - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Kik Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu leuk weekend voor de boegn+ sneeuw - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Kik Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

leuk weekend voor de boegn+ sneeuw

Blijf op de hoogte en volg Kik

07 November 2012 | Zweden, Vilhelmina

Hallo iedereen,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik een leuk weekend en weekenden voor de boeg heb.
Ik ga vrijdag met anneke naar Lycksele, naar de andere meiden toe en daar gaan we schaatsen in de ijshal en bowlen. Jullie zullen wel denken, waarom niet gewoon op natuurijs omdat het hier super koud is, maar dat gaat niet vanwege de sneeuw.
Heb er erg veel zin in, lekker ouwhoeren met die meiden!
Dat weekend er na hebben we niks gepland.
Maar die week daarna gaan we naar Umea, dat is een grote stad. We zouden dat eerst vorig weekend doen geloof ik of dit weekend, maar dat ging niet echt meer omdat het te kort dag was en we zouden met Siena erheen, onze buurvrouw. Nouja kortom, het werd m niet dus nu gaan we over 2 weekjes erheen.
Heb dus erg leuke vooruitzichten hier en ik geniet ervan!

vandaag is er heel veel sneeuw gevallen, niet normaal. Ik en anneke gingen boodschappen doen en de sneeuw kwam tot over onze knieën! Dat was een hele leuke ervaring. Ook auto's zijn helemaal onder gesneeuwd, dus die zie je ook bijna niet meer, haha! Het is wel uitkijken waar je loopt in de sneeuw, want het is moeilijk te zien war een afstapje is of de stoep. Dus het was vaak ooeeh en aaah! en gegil, ja meiden he. hahah
Maar was een erg leuke ervaring.

Tot nieuw verslag!

  • 08 November 2012 - 08:15

    Anton:

    He Kik

    Doe ons eens even wat van die winter?! Leuk man. Lekker op het ijs en in de sneeuw. je zal het weten dat je naar het hoge noorden bent afgereisd.

    groetjes
    Anton en Maike

  • 08 November 2012 - 08:27

    Nelleke:

    Hoi Kik,

    Heeeeeel fijn dat je de sneeuw leuk vindt, ik kreeg spontaan kippenvel en koude voeten bij al die foto's....idd een leuk weekend voor de boeg....
    Nou, hier ook .Vrijdag viert Eric zijn 60e verjaardag. We vieren het alleen met de kinderen en aanhang en Sanne natuurlijk. Hij krijgt een surpriseparty aangeboden dus vertel ik nog maar niet wat we gaan doen......Koos vond het natuurlijk maar niks dat er geen groter feest kwam en was natuurlijk jaloers dat hij er niet bij kon zijn. en dat we allles voor ons zelf houden...je kent hem....

    Dag lieve Kik, veel toi toi met alles,
    Nelleke

  • 08 November 2012 - 09:14

    Ellen En Tim:

    Ongelofelijk wat een sneeuw. Nu al een waar "Winterwonderland" daar dus! Ik vind het hier al koud, maar als ik jou zo hoor, ben ik blij dat het hier bladeren zijn die de aarde bedekken en nog even geen sneeuw. Al kan ik me wel voorstellen dat de beleving van sneeuw daar anders is dan hier. Veel plezier met schaatsen en bøwlen! Wij hebben zoals Nelleke schreef verjaardag van Eric...


    Liefs, Ellen en Tim

  • 08 November 2012 - 11:27

    Denise:

    Heeey Kik,

    Klinkt echt super allemaal!
    Heel veel succes nog, je kan het meid!!;D
    En natuurlijk veel plezier dit weekend en geniet er van!

    Liefs uit Holland(L)

  • 08 November 2012 - 20:42

    Oma Korver:

    Hoi lieve Kik, fijn dat je nu een paar leuke weekenden tegemoet gaat, want het begin was best zwaar he.Eerst denk je 3 maanden wat lang,maar straks zeg je het is omgevlogen.Dus nog even ertegenaan en dan ben je zo weer thuis, nog veel plezier met de meiden.liefs van oma en opa Harry.

  • 09 November 2012 - 08:56

    Renate Bakker:

    Dag Kik,
    Wat een positief berichtje, daar wordt ik helemaal blij van. Nog een kleine maand en dan ben je terug. Denk je vast na over waar je de laatste 6 weken stage wil lopen? Ik had begrepen dat je terug wilde naar je vorige plek, maar ik hoorde van Tiny en Pietie dat dat niet kon. Benm je hiervan op de hoogte? Heb je al een ander idee? Ik wens je veel plezier in de sneeuw!! Groeten van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Vilhelmina

Kik

Actief sinds 08 Sept. 2012
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 6461

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 03 December 2012

Zweden, Vilhelmina

Landen bezocht: