Nog paar dagen.. - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Kik Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Nog paar dagen.. - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Kik Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Nog paar dagen..

Blijf op de hoogte en volg Kik

29 November 2012 | Zweden, Vilhelmina

Hallo allemaal!

Ik heb net 3 leuke laatste stage dagen achter de rug. Dinsdag en woensdag afscheid genomen van mijn collega's en stagebegeleider, dat was erg leuk.
Dinsdag had ik een kaart en chocolaatjes gegeven aan mijn stage begeleider en die woensdag had ik stroopwafels voor ze meegenomen, dat vonden ze geweldig!
Rond 11 uur hadden we gezamenlijk met de collega's een koekje gegeten met een bakje koffie, was erg gezellig.
Ook heb ik alles goed afgerond op stage qua stage opdrachten, dus ben wel trots dat ik het gehaald heb.
Kortom ik ga dus met een goed en positief gevoel weg.

Morgen middag om kwart over 3 worden we opgehaald door Maria en die brengt ons naar het vliegveld en om half 5 vliegen we naar Stockholm!
Heb er super veel zin in. Lekker genieten het laatste weekendje in Zweden en dan maandag back to Holland!!! jeeeej!
Zin om jullie weer te zien :)

Vandaag gaan we onze koffers inpakken en verder lekker relaxen.
Denk dat dit het laatste berichtje is, want ik weet niet of ik internet heb in Stockholm.